Barnmorskebesök

Var ju som sagt på besök hos barnmorskan igår och allt såg bra ut.
Bebisens hjärta slog så fint så! Var underbart att få höra. Ofta kan det ta en stund innan hon hittar det sa barnmorskan men så fort hon la "mikrofonen" mot magen så pickade det! Blev alldeles tårögd..

Hon tog blodtrycket och det var fin fint och sen fick jag gå till labbet för provtagning.
För en stund sen ringde hon och sa att jag har för mycket vita bakterier i blodet. Vad innebär det? Snälla, nån som har haft det?
Jag är inte förkyld eller nått. Men har besvärats av kraftig huvudvärk från och till sen i torsdags och är så himla trött och sliten i hela kroppen. Så jag ska tillbaka för mer prov så fort som möjligt efter midsommar.
Inte säkert att det är nått allvarligt men jag oroar mig ändå. Är så jäkla rädd att det ska hända bebisen nått...

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Det är ju så roligt =) Var så spännande att lyssna på lillan, men oj så arg hon blev och sparkades och hade sig ^^

2010-06-23 @ 15:04:18
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Tova

Åh vad mysigt! Älskade verkligen alla BM-esök, så mysigt att få bli ompysslad och kolla att allt är bra med bebben :)



Glad midsommar på er förresten!

2010-06-25 @ 10:02:56
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0