Hej på er!

Nu är midsommar över för i år. Tänk, nästa år har vi vår lilla bebbe här hos oss! Hoppas att de sista månaderna går snabbt, längtar såå..
Vi har varit hos svärföräldrarna nere på västkusten under helgen. Ätit massa god mat, åkt båt och bara myst i solen. Skönt att komma hemifrån en stund!
Semestern har nu börjat för min del och det ska bli så skönt att få koppla av och inte behöva gå upp kl 04 varje morgon. Ladda baterierna lite.
Magen växer fort och det är fortfarande väldigt ovant att se sig själv i spegeln. Den lilla där inne lever loppan och sparkar hej vilt, speciellt när jag ska vila. Drack nyss ett stort glas med iskallt vatten och det var inte populärt kan jag lova! Haha helt underbart!

Hoppas ni har haft en fin midsommar allesamman!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi tänkte samma sak här vi också, att nästa midsommar är vi inte längre två utan vi blir tre :) spännande minsann :)

När har du bf datum?

2010-06-28 @ 09:37:13
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo, det är lite nervöst, men det är väl så det ska vara :) i november har vi varit tillsammans i sju år :) 3.12 så är det beräknat för mig, spännande :) vet du om det är en tjej eller kille, eller tänker ni ta reda på?

2010-06-28 @ 21:29:03
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, exakt så där tänkte jag förra sommaren också... man kunde knappt fatta att man skulle gå omkring med en BARNVAGN nästa år!!

Men nu gör vi det och det känns hur självklart som helst. Sjukt egentligen, hur snabbt man kommer in i livets största förändring :)

2010-07-02 @ 17:56:22
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0